Etsi

Uutiset

• Liiton uusi hallitus on valittu. Johtokunnassa toimivat 4.9.2021 alkaen puheenjohtaja Ville Hasala (Hki), varapuheenjohtaja/sihteeri Harri Jokela (Kuopio), varsinainen jäsen Petteri Paso (Sastamala) sekä varajäseninä Vesa Säynäjoki (Hämeenlinna) ja Pietu Väyrynen (Hki). Onnea uudelle johtokunnalle!
  • Koronatilanteesta huolimatta liittokokous järjestetään suunnitelusti. Osallistumismaksun eräpäivä on 13.8.2021.  Lataa kutsu
  • Liiton jäsenyritykseksi on hyväksytty 4.8.2021 Suutarimestari Ville Helsingistä, tervetuloa!
  • Heinäkuun uutiskirje sisältää kokouskutsun ja on luettavissa Jäsensivuilta (salasana vaaditaan)
  • Sääntömääräisen vuosikokouksen viikonloppu on vahvistunut. Kokoonnumme la 4.9. - su 5.9.2021 Hämeenlinnassa Scandic Aulanko -kylpylähotellissa. Kutsu ja tarkempaa tietoa ohjelmasta luvassa myöhemmin. Laita päivämäärät jo kalenteriin!
  • Huhtikuun 2021 uutiskirje on luettavissa Jäsensivulla (salasana vaaditaan)
  • Koronan takia kevään 2021 liittokokous tulee näillä näkymin siirtymään elokuun loppuun tai syyskuun alkuun. Tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin. Paikkana on Hämeenlinna.
  • Lue 17.2.2021 julkaistu juttu suutareista Yrittäjien nettisivuilta. "Suutareilla on merkittävä rooli vastuullisemmassa kuluttamisessa" Löydät sieltä myös hyviä vinkkejä kenkäostoksille.

Tiedot päivitetty 5.9.2021
JALKINELEHTI

Suutariliikkeiden Liitto ry

Jalkinelehti oli Suutariliikkeiden Liitto ry:n jäsenlehti jota oli tapana jakaa liittomme jäsenille, kannatusjäsenille sekä kunniajäsenille. Painomäärä oli n. 360 kpl, mutta lehden painaminen lopetettiin pari vuotta sitten. Toistaiseksi lehden on korvannut pari kertaa vuodessa lähetettävä sähköinen uutiskirje, joka on julkaistu myös suutareiden suljetussa Facebook-ryhmässä. Jos haluat jatkossa uutiskirjeen sähköpostiisi tai olet kiinnostunut ilmoittamaan uutiskirjeessä, ota yhteyttä

Lataa vanhoja jalkinelehtiä (vain jäsenille).

Tiedot päivitetty  19.5.2021